26 juni - sorry (:

hello.
sorry att jag inte har bloggat någonting idag för jag har inte hunnit eftersom att
jag och jasmine åkte till nyk med min mamma och pappa och efter det stack
vi till stenvik och hade kul.
sen stack vi hem och så var vi med Jasmine´s älskling ( lucas) och benjamin.
först gjorde vi inte så mkt men sen stack vi till skolgården och körde "skåp"
och då skulle jasmine och lucas pussas med det tog ett år..
det blev ingen puss.
iaf så åkte vi till stenvik igen och jag badade direkt men det gjorde inte jasmine och benjamin.
dom satt med lucas på stranden och kollade när hag hoppade från berget, haha. (:
när vi stack hen sen skulle vi gå och bada med teddy vid hamnen.
efter det stack vi hem och då fick jag och jasmine inte gå ut ( ska sova hos henne )
så då stack vi in och satte oss vid datorn för att kolla om jesper var inne på msn men det var han inte,
han har inte vart inne på 3 dagar elr 2 kasnke för vi ska ju va med han imorgon men men ..
iaf blev ingen puss för jasmine och lucas på hela dagen..

nu ska jag göra något annat, Hejdååååå;*<3

 det ända jag vill säga till dig ; iloveyou ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0